fanların thye olan büyük aşkı!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından XenOpHanES Bir Paz Ara. 07, 2008 9:49 pm

[img][IMG][/IMG][/img]

al işte bide biz türkiyeye neden gelmiyorlar diyoruz dier ülkeler cadde kapatıyolar koca koca pankartlar açıyolar buraya tabi gelmezler oralar varken...
bizde istiyoruz!!! Sad Sad Sad

_________________


Bana Bir ''Evet'' de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun....
avatar
XenOpHanES
Moderatör
Moderatör

Mesaj Sayısı : 784
Yaş : 22
Nerden : mersin
İş/Hobiler : bill kaulitz
Lakap : minik kelebek
Kayıt tarihi : 22/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Verrüktes Weib Bir Cuma Ara. 12, 2008 11:21 am

orası neresi be ?

_________________
¨ qustawßussé ¨



Ne popÇu oLup popo saLLadk !
Ne rapçi oLup saçmaLadık !
ßiz roCKçu oLup dünyaYı saLLadk !

**
Kankilerimi yazmaya gerek yok onlar zaten kendilerini biliyolarr (;
avatar
Verrüktes Weib
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 1335
Yaş : 23
Nerden : ~ İzmiR ~
İş/Hobiler : MüziiK , Müzikk , MüZiiKk xD
Lakap : hayaLPeresst ßöccükk ¨
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından XenOpHanES Bir Cuma Ara. 12, 2008 11:29 am

bilmem ama türkiye olmaddı kesin!

_________________


Bana Bir ''Evet'' de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun....
avatar
XenOpHanES
Moderatör
Moderatör

Mesaj Sayısı : 784
Yaş : 22
Nerden : mersin
İş/Hobiler : bill kaulitz
Lakap : minik kelebek
Kayıt tarihi : 22/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Verrüktes Weib Bir Cuma Ara. 12, 2008 11:41 am

ama türkçe xD yazıyo

_________________
¨ qustawßussé ¨



Ne popÇu oLup popo saLLadk !
Ne rapçi oLup saçmaLadık !
ßiz roCKçu oLup dünyaYı saLLadk !

**
Kankilerimi yazmaya gerek yok onlar zaten kendilerini biliyolarr (;
avatar
Verrüktes Weib
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 1335
Yaş : 23
Nerden : ~ İzmiR ~
İş/Hobiler : MüziiK , Müzikk , MüZiiKk xD
Lakap : hayaLPeresst ßöccükk ¨
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından XenOpHanES Bir Cuma Ara. 12, 2008 12:30 pm

eem ama türkçe konuşan bi sürü ülke var dimi
hem türkiyeyse neresi olabilrqi?

_________________


Bana Bir ''Evet'' de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun....
avatar
XenOpHanES
Moderatör
Moderatör

Mesaj Sayısı : 784
Yaş : 22
Nerden : mersin
İş/Hobiler : bill kaulitz
Lakap : minik kelebek
Kayıt tarihi : 22/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Verrüktes Weib Bir C.tesi Ara. 13, 2008 10:55 am

zaten türkiye olsa haberlere çkardı xD

_________________
¨ qustawßussé ¨



Ne popÇu oLup popo saLLadk !
Ne rapçi oLup saçmaLadık !
ßiz roCKçu oLup dünyaYı saLLadk !

**
Kankilerimi yazmaya gerek yok onlar zaten kendilerini biliyolarr (;
avatar
Verrüktes Weib
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 1335
Yaş : 23
Nerden : ~ İzmiR ~
İş/Hobiler : MüziiK , Müzikk , MüZiiKk xD
Lakap : hayaLPeresst ßöccükk ¨
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından DarK aNg3L Bir Çarş. Şub. 04, 2009 2:18 pm

heheeeeeeeeeee xD ayy koptumm xD kızLar sevioRm sizi xD
Bu arada bu şee xD hani siteler oLuyo yha istediğin yere istediğinn seyleri yazıyosuN imagechef gibi xD
bu onLardan birisi xD türk fanLardan biri yapmışş bunu xD Razz Razz Razz Razz
gerçek deiL yane Razz Razz Razz Razz Razz Razz

_________________

>>> l>(")$ pé$!l\ll>éy$él/l l>(")$ Pé$!/\/\é ...""



avatar
DarK aNg3L
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 508
Yaş : 23
Nerden : Gümüşhane
Lakap : Uyku(u $iRiné
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından XenOpHanES Bir C.tesi Şub. 07, 2009 9:36 am

hehe bende yeni farkettim xD
annem bi sitede dolanırken ayı resimde kadınlar güzeldir yazıodu xD

_________________


Bana Bir ''Evet'' de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun....
avatar
XenOpHanES
Moderatör
Moderatör

Mesaj Sayısı : 784
Yaş : 22
Nerden : mersin
İş/Hobiler : bill kaulitz
Lakap : minik kelebek
Kayıt tarihi : 22/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Verrüktes Weib Bir Salı Şub. 17, 2009 5:52 pm

hee ..tabi ya .! nie aklıma gelmediki Razz

_________________
¨ qustawßussé ¨



Ne popÇu oLup popo saLLadk !
Ne rapçi oLup saçmaLadık !
ßiz roCKçu oLup dünyaYı saLLadk !

**
Kankilerimi yazmaya gerek yok onlar zaten kendilerini biliyolarr (;
avatar
Verrüktes Weib
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 1335
Yaş : 23
Nerden : ~ İzmiR ~
İş/Hobiler : MüziiK , Müzikk , MüZiiKk xD
Lakap : hayaLPeresst ßöccükk ¨
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

resim

Mesaj tarafından ßaLıMm... Bir Perş. Mayıs 07, 2009 1:14 pm

o resime inanmayın fotomontajla yapılmış bi sitede çünki aynısını bende yaptımm

ßaLıMm...

Mesaj Sayısı : 1
Nerden : sivas
Kayıt tarihi : 07/05/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Verrüktes Weib Bir Cuma Mayıs 08, 2009 6:42 pm

zaten snnda ona karar verdk Very Happy

_________________
¨ qustawßussé ¨



Ne popÇu oLup popo saLLadk !
Ne rapçi oLup saçmaLadık !
ßiz roCKçu oLup dünyaYı saLLadk !

**
Kankilerimi yazmaya gerek yok onlar zaten kendilerini biliyolarr (;
avatar
Verrüktes Weib
S.Modaretör
S.Modaretör

Mesaj Sayısı : 1335
Yaş : 23
Nerden : ~ İzmiR ~
İş/Hobiler : MüziiK , Müzikk , MüZiiKk xD
Lakap : hayaLPeresst ßöccükk ¨
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından edward_tom Bir Cuma Haz. 26, 2009 3:57 pm

xD spr fikir kızLar:D
avatar
edward_tom

Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 20/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: fanların thye olan büyük aşkı!!!

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz